Davant algunes consultes d'alumnes que heu de fer selectivitat, ens hem posat en contacte amb la UIB per clarificar alguns dubtes. En la convocatòria d'enguany amb el nou model, com ja sabeu, es divideix en una part general i una part específica.
La nota global de la part general ha de ser com a mínim d'un 4 per poder fer la mitjana ponderada amb les notes de batxillerat. Si en aquesta convocatòria no s'arriba al 4 o si la mitjana ponderada no arriba 5, a la següent convocatòria us heu de presentar de totes les matèries d'aquesta part, estiguin o no aprovades. Així com es venia fent, s'enten com una prova global.
Referent a la part específica, us mantenen les notes durant dos anys. Podeu presentar-vos per millorar nota i us mantenen la millor, si en suspeneu una basta que us presenteu d'aquesta si voleu millorar nota. Cada convocatòria heu de presentar la sol·licitud i pagar les taxes.
Si teniu més dubtes, acudiu al departament d'orientació.



















