LES BEQUES ERASMUS+ A TURÍN (ITÀLIA) (Curs 18-19)

Els alumnes de FPB DE COMERÇ de l''IES SANTA MARGALIDA han participat a les LES BEQUES ERASMUS+ A TURÍN (ITÀLIA).

Durant l'actual curs 2018/19, i dins el projecte Erasmus + FP. Projecte EuroFP Balears IV (2018-1-ES01-KA102-049410) promogut per la DGFPFP (Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat), els alumnes de FPB de Comerç, han realitzat part de la seva Formació en Centres de Treball a Turín (Itàlia), durant 2 setmanes. Els professors Martí Obrador i Joan Bennassar acompanyaren als alumnes durant aquestes dues setmanes.

Els alumnes que disfrutaren d’aquestes beques Erasmus+ a Turín són: Christian Jaume Torralba, Anais Ficek Caicedo i Sergio Porcel Molina. Realitzen la seva FCT a Turín a botigues de comerç, concretament de roba. Els alumnes han disfrutat molt de la seva estada, i han coincidit amb altres 5 alumnes de CFGM Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència, que ja eren a Turín abans, disfrutant de Beques Erasmus+.

Tots els alumnes de IES Santa Margalida a Turín (Itàlia), acompanyats del professor Martí Obrador