VISITA A LA FUNDACIÓ ONCE (CURS 18-19)

LES ALUMNES D'ATENCIÓ A LA DEPENDÈNCIA I EDUCACIÓ INFANTIL VISITEN A LA FUNDACIÓ ONCE

Amb la visita a la fundació la ONCE, les alumnes de 1r de Grau mitjà d'atenció a persones en situació de dependència i les alumnes de 1r de grau superior d'educació infantil, varen poder conèixer de primera mà quina és la tasca social que desenvolupa la ONCE així com les seves instal·lacions, les quals es troben a l'edifici del carrer Manacor de Palma. Les alumnes varen conèixer el Braitico, un nou programa informàtic pensat per ajudar a l'alfabetització d'infants amb alguna discapacitat visual. Per acabar, varen poder experimentar com és la vida d'una persona amb ceguera total posant-se un antifaç i realitzant activitats de la vida quotidiana, com ara, pujar i baixar escales o sortir al carrer a fer una caminada.