JORNADES IES SKILLS I PORTES OBERTES DE L’IES SANTA MARGALIDA (CURS 18-19)

El passat dies 15 i 16 d’abril el Departament de Formació Professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat i Formació Professional Bàsica de Comerç, realitzaren les jornades de promoció del seus Cicles Formatius: Formació Professional Bàsica de Comerç, Cicle Formatiu de Grau Mitjà Atenció a Persones en Situació de Dependència i Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil.

Es realitzaren les Jornades IES Skills, per donar a conèixer els nostres cicles als alumnes interessats en cursar Formació Professional. Els alumnes realitzaren diferents tallers per mostrar algunes de les activitats que realitzen durant la seva formació, així mateix pogueren posar en pràctica els seus coneixements i habilitats.

En el mateix context, es realitzaren les Jornades de Portes Obertes, amb la finalitat de col·laborar amb les empreses on l’alumnat de Formació Professional realitza la seva Formació en Centres de Treball (FCT).

En definitiva es tractava de donar a conèixer a les empreses el que fan els nostres alumnes durant la seva formació acadèmica i al mateix temps conèixer el punt de vista i necessitats de les empreses. Per aquest motiu es va celebrar una taula de debat, moderada pel professor de la UIB Mariano Sbert, amb la participació d’antics alumnes de l’IES Santa Margalida, tutors i responsables d’empreses, AMADIBA, Residència Huialfàs (IMAS) i Espai de Criança Sa Cabanya. La jornada va ser profitosa i va servir per intercanviar opinions i coneixements entre els assistents.

Alumnes del CFGS d’Educació Infantil realitzant una activitat relacionada amb els sentits.

Alumnes del CFFM Atenció a Persones en Situació de Dependència fent un taller d’elaboració de crespells.

Alumnes del CFGS d’Educació Infantil realitzant jocs cooperatius.