EL PROJECTE JOGINA (Curs 18-19)

PROJECTE CONJUNT ENTRE 2n DE CFGS EDUCACIÓ INFANTIL I TECNOLOGIA 2n D'ESO

A l’inici de curs va sorgir la proposta de realitzar un projecte conjunt entre les alumnes de segon del Cicle Formatiu d'Educació Infantil i el curs de segon d'ESO, en la matèria de tecnologia. La idea era que les alumnes del Cicle Formatiu donéssim a conèixer les característiques de les joguines per a infants de 0 a 6 anys i l'alumnat de tecnologia pogués crear les joguines. L'alumnat d'ESO després d'un procés de recerca i informació varen assolir el repte de crear una joguina.

El passat 26 i 27 de febrer les alumnes d'Educació Infantil anàrem a veure el resultat dels projectes del grup de 2n ESO i introduirem la nostra perspectiva educativa a totes les joguines, revisant si eren adequades i segures. L'alumnat d'ESO va expressar els detalls de la joguina i possibles aspectes a millorar. Va ser una experiència enriquidora pels dos grups i molt interessant per repetir-la en anys vinents.