LES BEQUES ERASMUS+ A TURIN (ITÀLIA) (Curs 17-18)

5 ALUMNES I UNA PROFESSORA DE L'IES SANTA MARGALIDA PARTICIPEN A LES BEQUES ERASMUS+ A TURIN (ITÀLIA)

El departament de FP de Serveis Socioculturals i a la Comunitat (SSC) de l'IES Santa Margalida, ja fa 4 anys que participa a través d'un projecte en comú amb altres centres de les Illes Balears, de les beques Erasmus+. Erasmus+ és un programa de la Unió Europea en l'àmbit de l'educació, la formació, la joventut i l'esport que abasta el període 2014-2020. Es tracta d'un programa únic que te com a objectiu impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal dels joves, a més d'ajudar els sistemes d'educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que permetin dotar les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

Durant l'actual curs 2017/18, i dins el projecte Erasmus + FP. Projecte EuroFP Balears III (2017-1-ES01-KA102-037681) promogut per la DGFPFP (Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat), 5 alumnes del CFGM de TAPSD gaudeixen d'una beca Erasmus+ a Turín (Itàlia). Les participants són: Antonio Domínguez, Amparo Fiol, Margarita Serra, Maria del Mar Reynés i Joana Francesca Ramon. Varen partir dia 4 de maig, i passaran 5 setmanes a la ciutat de Turín, per tal de fer una part de les seves pràctiques formatives en centres de treball, així com conèixer el funcionament dels serveis socials a Itàlia i també el sistema educatiu. La professora Catalina Coll està acompanyant a les alumnes durant la primera de les 5 setmanes, per tal de conèixer el sistema educatiu italià, així com coordinar les diferents activitats inicials de les alumnes, i establir lligams amb el centre italià que acull al nostre alumnat. Les nostres alumnes estan molt contentes de participar en una experiència com aquesta. Estan realitzant les seves pràctiques a una residència de persones majors, i estan entusiasmades amb aquestes 5 setmanes de beca Erasmus+.

Alumnes que participen durant el curs 2017/18 a les beques Erasmus+ a Turín (Itàlia), amb la professora acompanyant Catalina Coll.

Alumnes que participen durant el curs 2017/18 a les beques Erasmus+ a Turín (Itàlia), amb personal i usuaris de la Residència per a persones majors on realitzen part de les seves pràctiques.