El passat 21 de febrer l’alumnat de 1r de batxillerat Salma Aarab, Roumayssae Benrkia, Joan Font, Carme Font i Adam Slaoui, i de 4t d'ESO Jaume Esteva i Carmen Sánchez, participaren a la VI Olimpíada i a la III Miniolimpíada de Filosofia (respectivament) organitzades per la UIB.

Va ser tota una experiència enriquidora.

Molta sort a tots!

El Departament de Filosofia us convida a assistir com a públic al Club de debat, que s'ha convertit en realitat gràcies a la participació directa de l’alumnat de quart d’ESO i batxillerat, el qual pot presentar una sol·licitud per debatre en la tribuna, moderar els torns de paraula o actuar com a jurat. A la resta us hi esperam: fixau-vos en les convocatòries i veniu els divendres el temps del pati a la Sala d’actes! Aquests són alguns dels debats que ja hem fet:

• Hem de prohibir l’ús dels telèfons mòbils al centre?
  • Orwell contra Huxley: què és més perillós per a nosaltres allò que ens fa por o allò que ens agrada?
  • El sistema educatiu d'un Estat hauria de ser completament públic?

Des de l’IES Santa Margalida volem felicitar a Marina Cartes Poyatos , alumna de 4t d’E.S.O. A, per haver aconseguit el segon premi a la II Miniolimpíada de Filosofia, que tingueren lloc a la UIB el 15 de febrer de 2019.

Agrair, també, la participació de Salma Aarab, Alba Urbano i Joan Font a la Miniolimpíada, la qual va consistir en la resolució d’un dilema moral sobre la realitat i l’aparença en el món actual.

Enhorabona a tots els participants i especialment a la guanyadora!

Sapere aude!